piątek, 29 lipca 2011

Opisy 3

` Czasem Miłość Łamie Serce, Gdy Kochamy Tych , Których To Uczucie Jest Obojętne..

Czas , w którym byliśmy my... Już go nie ma ;(

'Mój czas jest wolny a Ciebie nie ma w nim...' :(((

"Ty byłeś całym moim życiem, lecz ja tylko rozdziałem w Twoim"

Nadejdzie kiedys chwila kiedy powiesz przeze :"mnie życie straciła"

Gdy się rodziliśmy budził nas ptaków śpiew, gdy nadejdzie nasz kres zaśniemy przez...

Bo to jest moja bajka w której nie widać łez.

Gdy nadejdzie dzień odejde w zapomnienie... Nikt już nie będzie mnie pamietał.

`wieczorem przyszedł szukając jej,
lecz rodzice nie wiedzieli gdzie ona jest,
to pytanie zadaje sobie do dziś,
już nigdy nie wróciła i nie widział jej nikt..

`Uciekali do miejsca, które było ich niebem

3 opisy są z piosenki " Czasem Miłość " - Verba , polecam ; )).

1 komentarz: